Portalas turintiems tiksl . Vasario 3, pirmadienis Straipsni s ra as Naujausi 54 grammy straipsniai Populiariausi straipsniai Vadovas 54 grammy 2012 m. Apsisukime 360 laipsni 54 grammy Prek s enklo asmeni kumas Parod marketingas arba kaip tinkamai pasiruo ti parodai okiruojanti 54 grammy reklama. Ar tinka ji verslui? Art jantis akcinink susirinkimas - prasta, bet atsakinga proced ra NK Verslas Nr. 9 "Hansabankas" - prie Vilniaus bank : kas laim s? Prie as u nugaryje? Kaip susikalb ti su savo IT departamentu Pagedusios investicijos: kod l Lietuvos mon s negauna naudos i IT? Nepaisant vald ios pastang , IT rinka auga Tikroji el. komercija sib g ja Strategai ir konsultantai verslo mokymuose Buriavimas rinkos tilyje Kaip apsukti milijard Kaip Lietuvos valdininkai su politikais agituoja prie Europos S jung Niekuomet mums investicij nebus per daug Konsultant su niuansais Warrenas Buffettas - gyva akcij rinkos legenda Metas ting ti Karib j ros pakrant je Brendingas » 54 grammy
Kam reikalingi alieji prek s enklai? Kasdien matome vis daugiau naujien ir prane im spaudai apie ekologi kus produktus, aliuosius mai elius, aliuosius raktus ir socialiai atsaking versl : Grafike matome, kad ma daug nuo 2005 m. prad ta daugiau kalb ti apie aliuosius produktus, 54 grammy ali j versl , ir tik dabar gimsta pirmieji alieji prek s enklai. Kas daro tak j atsiradimui? alieji vartotojai, aliasis gyvenimo b das ir kei iami vartojimo/nevartojimo pro iai vis daugiau lemia pirkimus. aliuosius vartotojus galima suskirstyti kelias grupes: "Visi kai alieji" vartotojai. Jie nuolatos renkasi 54 grammy ir perka aliuosius produktus ( .m. sudaro 54 grammy apie 12 proc. vis JAV vartotoj ). "Lengvai alieji" vartotojai - prijau iantys aliosioms id joms, kartais perkantys 54 grammy aliuosius produktus, r iuojantys 54 grammy atliekas ir pan. ( .m. apie 68 proc. vartotoj JAV). Situacija Lietuvoje: Lietuvoje toki vartotoj tyrimo dar nebuvo, bet, ko gero, j dar kur kas ma iau nei JAV, tod l laikui b gant is vartotoj segmentas nuolat augs. 2007 m. Lietuvoje priimtas LR Vyriausyb s 2007 m. Rugpj io 8 d. Nutarimas "D l nacionalin s ali j pirkim gyvendinimo programos patvirtinimo" (V , 2007, Nr. 90-3573). ios programos 54 grammy tikslas yra skatinti aliuosius pirkimus ir pasiekti, kad per vie uosius pirkimus sigyti produktai b t kuo palankesni aplinkai. Yra tikimasi, jog iki 2011 met , alieji pirkimai, atliekant preki , paslaug ir darb vie uosius pirkimus, sudarys daugiau nei 25%. Lietuvoje jau galima sigyti preki , pa ym t ES "G le" (visi produktai pa enklinti eko- enklu "G le" yra patikrinami nepriklausom tyrimo laboratorij j atitikim 54 grammy grie tiems ekologiniams ir vartojimo kriterijams.). alieji vartotojai buriasi grupes ir organizacijas, dalinasi 54 grammy informacija, 54 grammy kokie produktai ir kompanijos yra alieji (pvz.: leidinys The New Green Consumer Guide by Julia Hailes) ir savo pinigine palaiko jas. ias augan ias tendencijas mato verslas ir pradeda kurti alius produktus ir perorientuoti savo versl draugi k aplinkai ir socialiai atsaking . Lietuva ne i imtis. M s alyje organizacijoms 54 grammy aliuosius prek s enklus padeda 54 grammy sukurti reklamos agent ra "Advista". Ta iau nepakanka vien b ti aliems viduje. Siekiant ekonominio rezultato, b tina perorientuoti i or , vaizd , rinkodar ir jos veiksmus, kuri pirmasis ingsnis gal t b ti aliojo prek s enklo suk rimas. Kuo skiriasi aliasis prek s enklas nuo prasto? Spalvos Pagrindin s ali j prek s enkl spalvos yra nat ralios kilm s. Tai da niausiai iltos, nat ralios, gamtos, o ne sintetin s ar dirbtin 54 grammy s spalvos. Labiausiai paplitusi, savaime ai ku, alia spalva ir jos tonai. Ta iau galimos 54 grammy vairios i imtys, pvz.: jei kompanija turi aliuosius 54 grammy auk t j technologij produktus, manomos spalv kombinacijos, kur be nat rali spalv panaudojamos papildomos sintetin s spalvos, simbolizuojan ios produkto s saj tarp technologij ir socialin s atsakomyb s. Formos Dominuojan ios logotipo, rift ir firmini stiliaus element 54 grammy formos nurodo kompanijos atvirum , draugi kum , skaidrum , d l to pagrindin s naudojamos formos yra suapvalinti kampai, bangos, augalus, gyv nus ar peiza us atkartojan ios formos, da nai geometri kai netaisyklingos, tokios, 54 grammy kurios sutinkamos gamtoje. Lengvi ir neperkrauti logotipai ir dizainas labiausiai atitinka aliojo verslo model . Simboliai Da niausiai naudojami negrie ti simboliai, gamtos elementai, gyv nai, gamtos 54 grammy rei kiniai, augalai ir j tematikos, bendravimo simboliai ar kiti, nurodantys kompanijos 54 grammy s saj su gamta, j socialin atsakomyb . riftas naudojamas logotipe da niausiai iltas, lengvas, neagresyvus. Da nai naudojamas "tarsi para ytas ranka" riftas, parodantis moni dalyvavim kompanijos sprendimuose arba j tak kompanijos veiklai.
Patarimai Kaip rasti pirk j Prosumeriai: tendencijas platinantys vartotojai De imt b d sugadinti brend Interneto auditorijos poreikius galima pa inti "Pozicionavimas" lietuvi kai Pozicionavimas ir mada Tradicijos versle MG ar
No comments:
Post a Comment